25 lutego 2014

Promocja FMCG na UJ

Prezentacje i wybrane materiały z zajęć

  1. Promocja FMCG – wprowadzenie
  2. Psychologia i segmentacja klientów
  3. Od segmentacji rynku do struktury marki
  4. ABC ATL dla FMCG
  5. Elementy PR, CSR i eventy w komunikacji marketingowej FMCG
  6. Cross promocje
  7. Promocja w miejscu sprzedaży
  8. Marki własne
  9. Kodeksy etyczne i wyciąg z przepisów prawnych
  10. Elementy briefu

Ciekawe uzupełnienie w kwestii rozwoju ATL to prognozy Millward Brown, wydawane co roku. Najbardziej pouczające jest śledzenie ich zmian w czasie:

Lektury

Z punktu widzenia naszego kursu, przydatne będą jedynie niektóre fragmenty pon. tekstów, co nie znaczy, że spora ich część nie jest warta przeczytania w całości. Układ listy odpowiada kolejności tematów na kursie:

  1. P. Kotler i in., „Marketing: Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola” (l. uzupełniająca)
  2. M. Lindstrom, „Zakupologia”
  3. M. Lindstrom, „Dziecko reklamy” (l. uzupełniająca)
  4. E. Aronson i in., „Psychologia społeczna”
  5. P. Zimbardo, F. Ruch, „Psychologia i życie”
  6. B. Wojciszke, „Człowiek wśród ludzi”
  7. G. Karaszewicz, „Marketingowe strategie cen” (l. uzupełniająca)
  8. red. R. Kozielski, „Wskaźniki marketingowe”
  9. J. Beliczyński, „Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą” (l. uzupełniająca)
  10. red. E. Kielar, „Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady” (l. uzupełniająca)
  11. G. Antonides, W. Fred van Raaij, „Zachowanie konsumenta – Podręcznik akademicki”
  12. M. Tesławski i in., „Techniki promocji sprzedaży”
  13. N. Kumar, J.-B. E. M. Steenkamp, „Strategia marek własnych”
  14. G. Debord, „Społeczeństwo spektaklu”
  15. N. Ellis i in, „Marketing. A Critical Textbook”
  16. N. Klein, „No logo” (l. uzupełniająca)
  17. red. K. Sołoducha, „Wypalanie śladów w mózgu” (l. uzupełniająca)

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *