Prezentacje i wybrane materiały z zajęć
- Promocja FMCG – wprowadzenie
- Psychologia i segmentacja klientów
- Od segmentacji rynku do struktury marki
- ABC ATL dla FMCG
- Elementy PR, CSR i eventy w komunikacji marketingowej FMCG
- Cross promocje
- Promocja w miejscu sprzedaży
- Marki własne
- Kodeksy etyczne i wyciąg z przepisów prawnych
- Elementy briefu
Ciekawe uzupełnienie w kwestii rozwoju ATL to prognozy Millward Brown, wydawane co roku. Najbardziej pouczające jest śledzenie ich zmian w czasie:
Lektury
Z punktu widzenia naszego kursu, przydatne będą jedynie niektóre fragmenty pon. tekstów, co nie znaczy, że spora ich część nie jest warta przeczytania w całości. Układ listy odpowiada kolejności tematów na kursie:
- P. Kotler i in., „Marketing: Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola” (l. uzupełniająca)
- M. Lindstrom, „Zakupologia”
- M. Lindstrom, „Dziecko reklamy” (l. uzupełniająca)
- E. Aronson i in., „Psychologia społeczna”
- P. Zimbardo, F. Ruch, „Psychologia i życie”
- B. Wojciszke, „Człowiek wśród ludzi”
- G. Karaszewicz, „Marketingowe strategie cen” (l. uzupełniająca)
- red. R. Kozielski, „Wskaźniki marketingowe”
- J. Beliczyński, „Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą” (l. uzupełniająca)
- red. E. Kielar, „Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady” (l. uzupełniająca)
- G. Antonides, W. Fred van Raaij, „Zachowanie konsumenta – Podręcznik akademicki”
- M. Tesławski i in., „Techniki promocji sprzedaży”
- N. Kumar, J.-B. E. M. Steenkamp, „Strategia marek własnych”
- G. Debord, „Społeczeństwo spektaklu”
- N. Ellis i in, „Marketing. A Critical Textbook”
- N. Klein, „No logo” (l. uzupełniająca)
- red. K. Sołoducha, „Wypalanie śladów w mózgu” (l. uzupełniająca)